Arama motoru ve sosyal medya mecralarında vereceğiniz reklamların verimliliğini en üst seviyeye çıkarak ve hedef kitlenize ulaştıracak çalışmalar yürütüyor, reklam danışmanlığınızı yapıyoruz.
Dijital Reklam Ajansı olarak çalışmalarımız, firmaların dijital kanallarda reklamlarının efektif yönetimi ile sosyal medyada içerik yayınlama ve dijital reklamları ile iletişim ve etkileşimin arttırılması, ürün ve hizmet sunan markanın hedeflemelerine ulaştırma amacı ile yapılan çalışmaları içermektedir.
Sosyal medya yönetimi hizmetimizde sırası ile aşağıda yer alan platformlar ve paketler verilmiştir. Aylık gönderi sayıları sosyal medya hesaplarınızın analizi ve toplam bütçenizin belirlenmesinin ardından paylaşılacaktır.
Google Reklam Ücretleri Ne Kadar?
Google Ads sisteminde reklam fiyatları; her anahtar kelimede ya da alanda rekabet seviyesine göre değişim gösterir. Türkiye için ortalama tıklama başı maliyetler 1 kuruş ile 20 ₺ arasında değişiyor, fakat 20 TL üst sınır diyemiyoruz.
Instagram'da Reklam Nasıl Verilir?
Instagram üzerinden reklam vermek çok basittir. Sırasıyla aşağıdaki adımları takip
ediniz:
Instagram sponsorlu reklam verme nasıl yapılır?
Oluşturulacak kampanyayı Instagram reklamları desteklemek durumundadır. Reklam setine isim verilir ve ardından ''Oluştur'' butonuna tıklanır. Yeni reklam seti seçilir ve ardından sayfanın sağındaki ''Düzenle'' komutu ile plan, bütçe, hedef kitle gibi kriterler belirlenir.
Youtube'da reklam nasıl verilir?
Youtube'da reklam vermek teknik olarak bir zorluk barındırmasa da, reklam vereceğiniz içeriklerin kalitesi, hedef kitle seçiminiz ve bütçeniz reklamınızın kaderini belirleyecektir.
Reklam vermek için sırasıyla yapmanız gerekenler:
Youtube hesabınıza girdikten sonra https://youtube.com/yt/advertise/tr/ adresine giriş yapın. Burada açılan sayfada “Başlayın” butonuna tıklayarak, Youtube reklam sayfasına ulaşabilirsiniz.
Açılan sayfada öncelikle reklam vermek istediğiniz videonun URL’sini belirtmeniz gerekiyor. Ayrı bir sekme açarak kanalınıza gidebilir ve buradan reklam vermek istediğiniz videonuzun URL’sini alarak, bu alana kopyalayabilirsiniz. Ayrıca, reklam vermek istediğiniz videonun başlığını da yazarak videonuzu bulabilirsiniz.
Videonuzu seçtikten sonra, reklam metninizi, reklam açıklama metinlerinizi ve reklamınızın ön izleme resmini belirlemelisiniz. Bu işlemleri yaptıktan sonra “Devam et” butonuna tıklayın ve reklamınıza tıklayan kişilerin “Youtube kanalınıza” mı yok sa “Web sitenize” mi gitmelerini istediğinizi belirleyin.
Bu aşamada, reklam bütçenizi belirlemeniz gerekiyor. Belirlediğiniz reklam bütçesini günlük bütçe olarak ayarlamalısınız.
Şimdiki adımda reklamınızı göstermek istediğiniz hedef kitlenizi belirleyeceksiniz. Ulaşmak istediğiniz hedef kitleyle alakalı ayarları yaptıktan sonra, altta bulunan butondan “Kaydet ve devam et”i tıklayacaksınız.
Yaptığınız bu işlemlerden sonra eğer reklam için bir Adwords hesabınız varsa o hesabı seçip faturalandırma işlemlerini tamamlamalısınız. Faturalandırma ve hesap bilgilerinizi tamamladıktan sonra reklamınız incelenecektir. Youtube reklamınızı uygun bulursa onaylayacak ve reklamlarınız yayın aşamasına geçecektir.
Google Reklam Verme Nasıl Yapılır?
Google üzerinden reklam vermek çok basittir. Sırasıyla aşağıdaki adımları takip ediniz:
Sosyal medya yönetimi paketlerimizde hangi platformlar var?
Mümkün olan en fazla kişinin dikkatini çekmek için çalışırken, tüm sosyal ağ sitelerinde markanızın varlığını yönetiyoruz.Sosyal medya yönetimi paketlerimizde hangi hizmetler var?
Sosyal medya yönetimi hizmetimizde sırası ile aşağıda yer alan hizmetler
verilmiştir. Aylık gönderi sayıları sosyal medya hesaplarınızın analizi ve toplam
bütçenizin belirlenmesinin ardından paylaşılacaktır.
Marka Bilinirliği Nedir ve Neden Artırılması Gerekir? Markalaşma işletmeler için uzun yıllar piyasada var olabilmenin kilometre taşlarından biridir.
Markalaşmanın bir basamağı ise marka bilinirliğinin sağlanmasıdır. Marka bilinirliği sayesinde bir firma, sunduğu ürün ve hizmetleri, aynı statüde yer alan bir firmadan çok daha önce pazarlayabilir.
İşletmelerin kuruluşundan itibaren önemli olan markalaşma ve marka bilinirliği, bazı durumlarda yoğun halkla ilişkiler ve reklamlarla hızla marka bilinirliği sağlanabilirken bazı durumlarda ise markalaşma daha yavaş ve sektör tecrübesine paralel olarak gelişebilmektedir.
Ancak bazı durumlarda işletmelerin uzun zamandır sektör içinde olmaları ve/veya reklam faaliyetleri yürütmeleri markalaşma ve marka bilinirliği için yeterli olmamaktadır.
Bu tür durumlarda işletmelerin özel olarak markalaşma ve marka bilinirliği oluşturma aşamasında farklı kanallardan çalışma yapması ve dijital pazarlama planı oluşturması gerekmektedir.
İşletmelerin daha fazla potansiyel müşteriye ulaşması markanın farkındalığının sağlanmasından sonraki aşamadır. Diğer bir deyişle marka bilinirliğinin sağlanması için öncelikle markanın insanlar tarafından farkına varılması gerekmektedir.
SOSYAL MEDYANIN MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTIRMADA ETKİSİ NEDİR?
Sosyal medya araçlarının hayatımıza girmesi ile markalar da bu sosyal medya araçlarını tercih etmeye başladı.
Henüz yeni yeni gelişmekte olan, “online alışveriş yapmam” diyen Türkiye şimdi dünya genelinde 11. sırada yer alıyor.
Instagram tarafından gerçek zamanlı olarak yayınlanan bilgilere göre popüler uygulama üzerinden günde ortalama 60 milyon fotoğraf yayınlanıyor.
Üyelerinin %65’inden fazlası ABD dışındaki kullanıcıların oluşturduğu platformda günde ortalama 1.6 milyar beğeni paylaşılıyor. Instagram’daki markaların %70’i gün içerisinde en az 1 paylaşımda bulunmaktadır.
"We are social" araştırmasına göre sosyal medyada günlük 2.4 saat vakit geçirmekteyiz. Yine başka bir araştırmaya göre seyahat severler destinasyon seçiminde sosyal medya ve interneti kullanmaktadırlar.
Kullanıcıların %72’si arkadaşlarının yorum ve önerilerinden etkilendiğini belirtmektedir.
Sosyal medyanın insanlar üzerindeki etkisi bu denli fazla iken markaların bu sanal pazarda kendini tanıtma olanaklarını es geçmeleri büyük bir yanlış olacaktır.
Hakkımızda
Bizimle iletişime geçin merak ettiklerinizi cevaplayalım.
Destek Hattımız +90(532)433.88.23